Укупно приказа странице

петак, 10. фебруар 2012.

Izazovi veze na daljinu

Ljubav na daljinu
Društvene mreže su sve rasprostranjeniji vid komunikacije među ljudima svih uzrasta, a kada je reč o Fejsbuku, pretpostavlja se da ima oko milion korisnika koji su na mreži svakoga dana. Od ovolikog broja korisnika, jedna osoba prikupi prosečno oko 100-200 prijatelja, zar ne? I veliki broj ovih prijatelja je raštrkan po celom svetu.
Čak i uz odsustvo lične interakcije, korišćenje Fejsbuka je bilo dovoljno da posluži kao mesto na kom se dve osobe mogu pronaći i zaljubiti jedno u drugo.

Rađanje emocija...

Uzmimo za primer nekog od Vaših prijatelja i činjenicu da komunicirate svaki dan sa tom osobom. Zar ne mislite da se među vama u nekom trenutku mogu razviti još neka osećanja? Ona mogu značiti bilo šta i ići od toga da se zaljubljujete, pa do toga da zamrzite tu osobu, uz sva ona osećanja između ove dve krajnosti. Poenta je u tome da će nastati neka veza među vama – dobra ili loša.

Facebook ljubav - sve češća pojava

Nije nova vest, niti neobično, da čujete da se dve osobe iz različitih krajeva sveta zaljube preko neke od društvenih mreža, naročito najpopularnijeg Fejsbuka. Ovo polako postaje način upoznavanja i započinjanja veza. Uz njegovu neverovatnu popularnost koja raste iz dana u dan, ljubav na daljinu postaje uobičajena.

Izazovi daljine...

Veze na daljinu su pravi izazov. Uz svakodnevni napredak tehnologije, ove veze više nisu problem, a daljina se ni ne oseti toliko. Potrebno je samo malo strpljenja, tolerancije, pregršt saveta za funkcionisanje veze na daljinu i međusobno poverenje, kako bi ljubav opstala.
Ukoliko mislite da to možete, razmislite još jednom. Da li ste tip osobe koja može tako da funkcioniše? Ukoliko jeste, budite pozitivni i ne zaboravite ono najvažnije kada je ljubav na daljinu u pitanju – strpljenje i međusobno poverenje!

3 коментара:

  1. Želim ovim putem se zahvaliti ženi dami i Kraljici Darij bila sam na ivici ponora ništa mi nije išlo za rukom posao porodica sve se srušila u jednom danu...počela sam piti nasla utjehu ali kada bih se otreznila sve je isto bilo....pokušala sam čak i samoubojstvo ali drugarica me nije napustila bila je koliko toliko uz mene...nešto je tražila drugarica na neku i Videla je dosta pohvale za ženu Dariju pozvali smo je i naravno Tu je ona bila meni spas Vjerujte da nam bilo urađeno crna magija pomogla mi muž se vratio meni i djeci i posao sam vratila nazad Darija je velika i uspješna žena koja zna svoj posao...inače da nema nje bila bih danas pod crnom zemljom...ako nekome treba tel.naz.jee +385996568910 viber

    ОдговориИзбриши
  2. Želim ovim putem se zahvaliti ženi dami i Kraljici Darij bila sam na ivici ponora ništa mi nije išlo za rukom posao porodica sve se srušila u jednom danu...počela sam piti nasla utjehu ali kada bih se otreznila sve je isto bilo....pokušala sam čak i samoubojstvo ali drugarica me nije napustila bila je koliko toliko uz mene...nešto je tražila drugarica na neku i Videla je dosta pohvale za ženu Dariju pozvali smo je i naravno Tu je ona bila meni spas Vjerujte da nam bilo urađeno crna magija pomogla mi muž se vratio meni i djeci i posao sam vratila nazad Darija je velika i uspješna žena koja zna svoj posao...inače da nema nje bila bih danas pod crnom zemljom...ako nekome treba tel.naz.jee +385996568910 viber

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ovim putem se zahvaliti ženi dami i Kraljici Darij bila sam na ivici ponora ništa mi nije išlo za rukom posao porodica sve se srušila u jednom danu...počela sam piti nasla utjehu ali kada bih se otreznila sve je isto bilo....pokušala sam čak i samoubojstvo ali drugarica me nije napustila bila je koliko toliko uz mene...nešto je tražila drugarica na neku i Videla je dosta pohvale za ženu Dariju pozvali smo je i naravno Tu je ona bila meni spas Vjerujte da nam bilo urađeno crna magija pomogla mi muž se vratio meni i djeci i posao sam vratila nazad Darija je velika i uspješna žena koja zna svoj posao...inače da nema nje bila bih danas pod crnom zemljom...ako nekome treba tel.naz.jee +385996568910 viber

    ОдговориИзбриши