Укупно приказа странице

петак, 30. март 2012.

Da li zaista razumete suprotni pol?

Da li zaista razumete suprotni pol?

Da li razumete suprotni pol

Ženski jezik: Šta se zaista krije iza njenih reči?
  1. "Da" = Ne
  2. "Ne" = Da
  3. "Možda" = Ne
  4. "Nama treba …" = Ja želim
  5. "Žao mi je" = Zažalićeš!
  6. "Treba da razgovaramo" = U nevolji si!
  7. "Naravno, samo napred" = Bolje da i ne pomišljaš na to
  8. "Radi šta hoćeš" = Platićeš mi
  9. "Nisam nervozna" =Naravno da sam nervozna, moronu!
  10. "Vrlo si pažljiv danas" = Da li je moguće da stalno misliš samo na seks?
Muški jezik: On misli ono što kaže
  1. " Gladan sam" = Gladan sam
  2. "Spava mi se" = Spava mi se
  3. "Umoran sam" = Umoran sam
  4. "Sjajna haljina" = Sjajan dekolte!
  5. "Volim te" = Seks - ovde i sada!
  6. "Dosadno mi je" = Želiš seks?
  7. "Mogu li Te zamoliti za ples?" = Hoću da spavam sa Tobom
  8. "Mogu li ponekad da te nazovem?" = Hoću da spavam sa Tobom
  9. "Hoćeš sa mnom u bioskop?" = Hoću da spavam sa Tobom
  10. "Želiš li da odemo na večeru?" = Hoću da spavam sa Tobom
  11. "Ove cipele ti se ne slažu sa ovom haljinom" = Ja sam gej
Da li razumete suprotni pol

Muškarci lakše mogu razumeti žene uz neka naučna otkrića o ženskim fizičkim procesima
Nedavna naučna istraživanja su otkrila da se ženama sviđaju različiti itpovi muškaraca u različitim fazama menstrualnog ciklusa. To je objašnjeno kroz sledeći primer:
  • Kada je u periodu ovulacije, ona voli grublje, mačo muškarce. Dopadaju joj se “loši momci”
  • Kada ima menstruaciju, više joj se dopadaju muškarci poliveni benzinom, koji gore i trče naokolo sa makazama zabijenim u leđa, vrišteći u agoniji. Dakle, kada ovaj period naiđe – klonite je se!
Da li razumete suprotni pol

Нема коментара:

Постави коментар