Укупно приказа странице

уторак, 27. март 2012.

Ljubav i.t.d... Prevara


Ima li ljubavi nakon prevare?
Prevara
Neka od naučnih istraživanja su pokazala da se u svakom petom braku dogodi prevara, dok druga govore da se prevara dogadja u čak 50% svih veza. Ma šta od ovih podataka bilo preciznije -procenti su svakako alarmantni.

Iskustva govore da je prevara jedna od najbolnijih stvari koja se može dogoditi u vezi. Dovoljno je da se to dogodi samo jednom – oba partnera, a pre svega prevarena osoba, dugo će osećati boli sve posledice prevare.
Prevara
Prevara
Zašto varamo?
Posle duže vremena provedenog u jednoj vezi i/ili kada uđu u srednje doba - ljudima često postaje potrebna ponovna potvrda da "vrede". Iako ne razmišljaju o prevari - i muškarci i žene često u ovim godinama počinju da drže dijete i više brinu o svome izgledu, jer žele da i dalje budu lepi i sebi i drugima. I vanbračne avanture ponekad predstavljaju upravo takvu "potvrdu"

U svakom slučaju, veze "sa strane" pre svega ukazuju na lošu komunikaciju i dugotrajniju krizu u odnosu dvoje ljudi. Prevara se najčešće događa sa nekim koga onaj koji vara već poznaje - uglavnom nekim od prijatelja ili kolega sa posla.
Kako se avantura završava?
Postoje „univerzalna“ 3 koraka u okončanju vanbračne veze:
  • Priznavanje prevare stalnom/bračnom partneru
  • Staranje o tome da više nikada ne vidite ljubavnika/ljubavnicu
  • Pronalaženje načina kako se osloboditi misli o ljubavniku/ljubavnici
Da li je moguć „oporavak od preljube“?
Pogrešno je mišljenje da ukoliko se prevara već dogodi, a zatim prizna i oprosti, veza obavezno postaje jača i sigurnija. Istina je,prevareni partner često oprašta preljubu, ali je jako teško zaboravlja. Bol koji je vanbračna veza izazvala može da prati jednu vezu decenijama...

Većina ljudi će se nakon prevare prirodno osetiti napuštenim, izdanim, izigranim... Prva reakcija prevarenog partnera najčešće je želja da se veza odmah okonča, jer većina ljudi ne može da živi sa mislima i slikama preljube koju je počinio partner.
Kako dalje zajedno?
Međutim, nakon ovakve prve reakcije, prevareni partner u velikom broju slučajeva ipak odlučuje da "pređe preko toga" i ostane u vezi. Ono što je u toj fazi najvažnije znati: sećanje na prevaru se ne može izgubiti - ali se vremenom može prevazići ...

Emotivni doživljaj prevare vremenom će izbledeti ukoliko se ne ponove bolni momenti i ukoliko je partner koji je prevario spreman da onome koji je prevaren, pruži potpunu podršku i osećaj sigurnostiu emotivnoj vezi.
Podrška - 4 pravila ponašanja
1. Izbegavajte da ikada više budete uzrok partnerove nesreće.
Potrudite se da nakon prevare budete posebno posvećeni svom partneru, da budete uvek tu za njega i pokušajte na taj način da povratite izgubljeno poverenje.
2. Ispunite sve emocionalne potrebe svog partnera
Ovladajte veštinom aktivnog slušanja, iskažite uvek maksimalno razumevanje i pomozite partneru da reši svaki, pa i najmanji emotivni problem. Pružite partneru potpunu emotivnu i fizičku podršku!
3. Poklanjate partneru neprekidnu pažnju
Sve svoje slobodno vreme posvetite partneru. Razgovarajte jedno sa drugim i slušajte jedno drugo. Takođe, začinite i svoj seksualni život - neka bude bogatiji nego pre.
4. Budite potpuno iskreni sa partnerom
Do prevare verovatno ne bi ne došlo da je sve bilo OK između vas dvoje... Zato - naučite da čitavu komunikaciju bazirate na iskrenosti i otvorenosti. Umesto da nađete novog ljubavnika/ljubavnicu, objasnite svom partneru kako i zašto se ponekad osećate neprimetnim, neprivlačnim, neispunjenim...
Ako ste vi prevarena strana ...
Razmislite dobro kakav je bio kvalitet veze pre nego je do preljube došlo i kroz koje je sve faze vaša veza vremenom prošla. Takođe - posmatrajte pažljivo partnerovo ponašanje i da li se i koliko trudi da vezu ponovo uspostavi na zdravijim osnovama.
Ukoliko Vaš partner nakon prevare ponaša u skladu sa 4 gore navedena uslova, očito je da se zaista trudi da ponovo pridobije vaše poverenje. Uz podršku partnera i bolju međusobnu komunikaciju - svakako ćete mnogo lakše prevazići bol i možda ipak shvatiti da vaša emotivna veza zaslužuje još jednu šansu.

2 коментара:

  1. Kontaktirala sam razne ljude i Astrologe...niko mi nije mogao pomoci...kuma moja je pronasla Renatu zenu kraljicu koja je vrlooo uspesna u svom poslu...Vratla mi moju poroducu i moj posao sada sam Vecnoo zahvalna i veoma sam zadovoljna...ostavic njen broj....+385923813830 viber wcp

    ОдговориИзбриши
  2. Kontaktirala sam razne ljude i Astrologe...niko mi nije mogao pomoci...kuma moja je pronasla Renatu zenu kraljicu koja je vrlooo uspesna u svom poslu...Vratla mi moju poroducu i moj posao sada sam Vecnoo zahvalna i veoma sam zadovoljna...ostavic njen broj....+385923813830 viber wcp

    ОдговориИзбриши